Domácnost a bydlení/Klima/Topení

SmartLife Ceramic PTC Fan Heater

Wi-Fi | 1800 W | 3 Nastavení Teploty | Rotace | Displej | 15 - 35 °C | Android™ / IOS | Bílá

Vlastnosti

Prod. kód prodejce: WIFIFNH20CWT
EAN: 5412810274000
• Nastavte teplotu pomocí tlačítek na přední straně, v aplikaci Nedis® SmartLife nebo hlasem v kombinaci s aplikacemi Google Home či Amazon Alexa
• Ventilátor se připojí přímo k Vaší síti Wi-Fi, takže jej můžete ovládat odkudkoli na světě
• Stačí nastavit časovač nebo plán automatického vytápění
• Topné těleso používá k vyhřátí místnosti plný výkon 1 800 W, a jakmile se přiblíží k nastavené teplotě, automaticky sníží topný výkon na 1 000 W
• Aktivujte horizontální otáčení pro optimalizované proudění vzduchu po celé místnosti
• Díky malému podstavci je toto výkonné topné těleso vhodné k použití v malých místnostech
Tento Nedis chytrý Wi-Fi ventilátor s topným tělesem lze použít samostatně nebo v kombinaci s ostatními zařízeními Nedis SmartLife.

Pomocí tlačítek na přední straně, nebo dálkově prostřednictvím aplikace Nedis SmartLife, můžete nastavovat teplotu, výkon vytápění, horizontální otáčení, časovač nebo plán.

Kombinací aplikace se svým oblíbeným hlasovým asistentem (Google Home nebo Amazon Alexa) můžete ventilátor ovládat pomocí hlasových příkazů.

To vše je možné bez nutnosti použití dalšího rozbočovače nebo brány.

Balení

Obsah balení

Chytrý ventilátor s topným tělesem
Průvodce rychlým spuštěním

Rozměry maloobchodního balení Dárková krabice

Šířka Výška Délka
205 mm 297 mm 190 mm

Logistické rozměry

Balení Šířka Výška Délka Hmotnost
1 195 mm 300 mm 200 mm 2060 g
6 425 mm 325 mm 595 mm 12980 g

Specifikace produktu

Šířka 165 mm
Výška 250 mm
Hloubka 145 mm
Hmotnost 1772 g
Barva Bílá
Typ zdroje napájení Síťové napájení
Materiál Plast
Zástrčka Euro / Typ C (CEE 7/17)
Kompatibilní s Nedis® SmartLife
Maximální vysílací výkon 16 dBm
Maximální zisk antény 2 dBi
Vstupní napětí 230 V AC 50 Hz
Dálkové ovládání Ne
Rotace Ano
Aplikace ke stažení pro Android™
IOS
Displej Ano
Vysílací frekvenční rozsah 2412 - 2472 MHz
Maximální spotřeba energie 1800 W
Ochrana proti přehřátí Ano
Ochrana proti převrácení Ano
Délka napájecího kabelu 0.17 m
Časovač Ano
Model Mini
Počet úrovní nastavení vytápění 3 Nastavení Teploty
Podporovaná bezdrátová technologie Wi-Fi
Výkon 1800 W
Počet produktů v balení 1 kusů
Rozsah provozních teplot 15 - 35 °C

Podpora

Často kladené otázky

Našli jsme vám následující dotazy v angličtině

To control your Nedis SmartLife products with Google Assistant, you need to assign your Smart Life products in a room also in Google home.

1. Start the Google home app.
2. choose Settings
3. choose More Settings
4. Go to the tab off your home.
5. If a device is not assigned to room, tab on the device name and assign it to a room.

Now, you can control your devices by Google home products.


Add the "Smart Life" service to Google Home (no Nedis in the name).

Go in Google Home to Assistent -> Home Control and choose here "Smart Life" as service.

Use the Login details of the "Nedis Smartlife" app.
Compatible Nedis SmartLife products will then be added to Google Home.

Yes you can.
Each person needs a unique account on their mobile device.
To add them as "family members" follow these steps:
In the main screen of the app tap on the name of your home (top left)
Tap on Home management
Tap on the name of your home again.
Tap on "add family members" and fill in the account details of the person you want to add.
It will give them access to all the devices in your home as a normal member or admin (you can select this)

If you only want to share a single device in a home, go to the settings menu of the device and select "share device" -> add member.

An automation can be used to make a certain "event"(condition), trigger another action (Task)
A condition can be anything from motion detection, to a certain time, a certain temperature, sunrise.
Then you can make this condition turn on lights, turn on smart plugs, make a siren sound or a combination of multiple tasks.

This is probably a Wifi problem, this can be for various reasons.
1.) Wifi signal is unstable.
2.) Wifi signal is too weak.
3.) Using an access point with the same SSID and password that do not support the IEEE 802.11R standards.

Problem 1 can often be solved by restarting the router.
Problem 2 can be checked with an app Wifi analyzer with this the signal can be viewed and corrected to a better position.
Problem 3 can be checked as the access points are turned off, the Wifi signal is still good and the connection remains if the access points are a problem, a Mesh solution can then be used.
Please make sure that they support IEEE 802.11R standard.

You can add maximum 20 members.