Naše nová, vylepšená a úchvatná předváděcí místnost

Po představení naší nové značky Nedis® v roce 2018 se podstatná část naší kanceláře v Nizozemsku připravila na příval změn. Napříč společností cloumalo nadšení a zvědavost, když náš tým designerů, dělníků a ostatních zaměstnanců těžce pracoval na tomto významném projektu: naší nové, vylepšené a úchvatné předváděcí místnosti.

Lifestyle

Rozumíme událostem každodenního života a změnám, ke kterým časem dochází. Přidali jsme další vylepšení znázorňující různé fáze života. Zdůraznili jsme příležitosti, při kterých může spotřební elektronika učinit dny snadnějšími, zdravějšími, chytřejšími a zábavnějšími!

Barvy a živé obrazy mají na člověka povzbuzující účinek. Je těžké se nerozveselit, když vidíte skupinku lidí, která se dobře baví, nebo když se ztotožníte s vyobrazenou situací. S produkty, balením a poutači značky Nedis® můžete evokovat pozitivní emoce lépe než kdy dříve.

Poutače pro cílovou skupinu

Některé poutače jsou upraveny podle produktů a příslušné cílové skupiny. Vezměte si například hraní – řada produktů ve tmavém provedení s jasně barevnými fantastickými prvky na obalu. Výjevy, jako jsou exploze nebo draci, jsou zvýrazněny odpovídajícím tmavým displejem a modrým LED osvětlením, které vytváří efekt herní místnosti. 

Tímto způsobem se může zákazník ve Vaší prodejně orientovat podle různých řad, a snadno tak najít to, co hledá. 

Komunikace v prodejně

Kromě obrázků, barev a vhodného vzhledu jsme tvrdě pracovali na tom, aby se sortiment produktů dal lépe procházet. Se čtyřmi navádějícími kategoriemi může spotřebitel snadno najít tu správnou.

• Smart & Connected
• Home & Living
• Media & Mobile
• Sound & Vision

Tyto čtyři kategorie lze použít v prodejně, ale lze je také přizpůsobit stávajícím konceptům prodejny. 

Sound & Vision je významnější kategorie, kterou lze rovněž rozdělit do čtyř podkategorií. Video, Notebook & PC, Audio a Smart Media. 

Balení

Balení je důležitou součástí rozhodovacího procesu zákazníka a výzkum prokázal, že tvoří podstatnou část produktové řady. Nedis® produkty mají různé typy balení. Jsou přizpůsobitelné různým produktům, různým obchodům a různým spotřebitelům – ale udržují si konzistentní vzhled a dojem.

Nedis® balení je navrženo tak, aby dodrželo několik podpůrných podmínek: Skvělé fotografie produktů, ikony usnadňující samostatný výběr, ilustrace životního stylu, srozumitelné vícejazyčné popisy a dodatečné možnosti, jak získat další informace. Tyto prvky nejen zajišťují, že jsou naše řady konzistentní, ale také pomáhají zákazníkovi učinit správné rozhodnutí.